بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امگا۳ فشار خون را پایین می برد یا بالا؟

قرص امگا ۳ یکی از داروهایی می باشد که در این روزها به خوردن این قرص بسیار سفارش می شود،اما افرادی که دارای فشار خون هستند چطور؟

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چند نكته براي جوان ماندن پوست شما و راه هاي ضد پيري

چند نكته براي جوان ماندن پوست شما و راههاي ضد پيري

چند نكته براي جوان ماندن پوست شما و راههاي ضد پيري

آيا ميدانستيد:
آفتاب سوختگي ها، حمام آفتاب ها و برنزه كردن ها ممكن است ....
 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فهم رنگ ها

فهم رنگ ها

فهم رنگ ها

استفاده از فیلترها برای تولید نورهای رنگی و مشاهده ی اجسام رنگی

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: جمعه 22 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سبزي‌هاي خرد شده در مجاورت هوا ويتامين خود را از دست مي‌دهد

سلامت نيوز : خرد كردن زياد سبزيجات و در معرض هوا قرار دادن آنها باعث از بين رفتن ويتامين‌هاي موجود در سبزيجات سبزي‌هاي خرد شده در مجاورت هوا ويتامين خود را از دست مي‌دهدمي‌شود.
 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:سبزي‌هاي خرد شده در مجاورت هوا ويتامين خود را از دست مي‌دهد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چرا مردها نباید گریه کنند؟

چرا مردها نباید گریه کنند؟

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زندگی احساسی مردان هم به اندازه زنان پیچیده و غنی است اما در اغلب موارد این امر از مردان- و همچنین از زنان – پوشیده باقی می‌ماند.

با اینکه احساسات همیشه از خصوصیات زنانه به شمار می‌رود ، اما مردان هم به اندازه زنان احساساتی می‌شوند و تجربیات عاطفی مشابهی را توصیف می‌کنند. در یک بررسی در رابطه با هوش عاطفی 500 هزار فرد بالغ ، ثابت شد که هوش عاطفی مردان به اندازه زنان است. مطالعاتی که بر روی زوج‌ها صورت گرفته نشان می‌دهد که مردان هم به اندازه زنان با میزان استرس همسرشان هماهنگ‌اند و به همان اندازه قادر به حمایت از آنها هستند.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:چرا مردها نباید گریه کنند؟ , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مردهايي كه نبايد با آنها ازدواج كنيد!

مردهايي كه نبايد با آنها ازدواج كنيد!

مرداني كه نمي‌توانند به ديگران لبخند بزنند، مرداني كه دوست ندارند اختيارات خود را با ديگران تقسيم ‌كنند .
 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نگاهي به جايگاه رنگ در اديان

نگاهي به جايگاه رنگ در اديان واحد دین واندیشه تبیان زنجان-

 رنگ‌ها در گذشته بيانگر نيروهاي خير و شر بودند، گاه تداعي‌کننده ابليس و پليدي و ناپاکي و گاه نشانه تقدس و پاکي و خير بودند. همچنين رنگها در ترکيب با فرم‌هاي مختلف براي نگهداري بشر از نيروهاي شر مورد استفاده قرار مي‌گرفتند.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:رنگ عرفانی , اسلامی , جایگاه رنگ , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چگونه جلوی قار و قور شکم را بگیریم؟

◄ چگونه جلوی قار و قور شکم را بگیریم؟

یک متخصص گوارش و کبد با بیان اینکه«بیشترین چیزی که باعث افزایش گاز معده و نفخ می شود نوع غذا و نحوه غذا خوردن فرد است» گفت:«افراد مبتلا نباید از غذاهایی که قابل هضم نیستند استفاده کنند.»

دکتر امیر حسین فقیهی در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت:«گاهی برخی از افراد احساس می‌کنند شکمشان بیش از حد قار و قور می‌کند در حالی که گرسنه نیستند، این افراد ...

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:همه چیز درباره معده, مطالب پزشكی درباره صدای شكم, راه های از بین بردن صدای شكم, راه های كاهش درد معده, سوزش سر دل, راه های درمان سوزش سر دل, راه های درمان صدای معده, راه های درمان صدای شكم, , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تاریخچه و پیشینه ی چهار شنبه سوری

تاریخچه و پیشینه ی چهار شنبه سوری

 

یکی از آیینهای نوروزی امروز – که بایستی آمیزه ای از چند رسم متفاوت باشد – ” مراسم چهارشنبه سوری ” است که در برخی از شهرها آن را چهارشنبه آخر سال گویند. دربارهً چهارشنبه سوری، کتاب ها و سندهای تاریخی، مطلبی یا اشاره ای نمی یابیم و تنها در این قرن اخیر، یا دقیق تر، در این نیم قرن اخیر است که مقاله ها و پژوهشهای متعددی در این باره منتشر شده و یا در نوشته های مربوط به نوروز به چهارشنبه سوری نیز پرداخته اند.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:آداب و رسوم و تاریخچه چهارشنبه سوری اس ام اس چهارشنبه سوری تاریخچه و آداب و رسوم چهارشنبه سوری تاریخچه چهارشنبه آخر سال تاریخچه چهارشنبه آخر سال ( چهار شنبه سوری سال۱۳۸۹) چهار شنبه سوری سال۱۳۸۹, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانستنی ها وآیا میدانید ؟

آیا میدانید : هر انسان در حدود نیم ساعت یک تک سلولی بوده است ؟

آیا میدانید : دندان تنها بخش از بدن انسان است که ترمیم نمی شود ؟

 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانستنی های فوق العاده جالب

دانستنی های فوق العاده جالب گروه سرگرمی تبیان زنجان-

آیا میدانستید که اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد ؟

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب: دانستنی جالب , آیا میدانید , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آرم دانشگاه تهران از کجا اومده ؟؟

آرم دانشگاه تهران در موزه متروپالتن نیویورک‍

دیده شده !!

که آن را در بخش ساسانیان قرار داده اند. آرم یکی از دانشگاههای باستانی ایران است تنها نکته این است که متأسفانه هیچ توضیحی درباره این لوگو داده نشده...
[تصویر: tehran%20university.jpg]

 

[تصویر: tehran%20university.png]

تبلیغات پیامکی
نويسنده: فروزان تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چپ دست ها بیشتر می ترسند
مطالعات جدید رفتارشناسی بر روی افراد چپ دست نشان می دهد ترس بر روی این افراد نسبت به افراد راست دست تاثیر بسیار شدیدتری دارد.
به گزارش مهر، دانشمندان دریافتند افرادی که به تماشای یک فیلم هشت دقیقه ای ترسناک می نشینند در صورتی که چپ دست باشند از نشانه های مرتبط با اختلال استرس پس آسیبی بیشتری نسبت به افراد راست دست برخوردار بوده و بیشتر می ترسند.
زمانی که از این افراد درخواست شد آنچه در فیلم که بخشهایی از ترسناکترین صحنه های فیلم سکوت بره ها بود، دیده اند را تعریف کنند افراد چپ دست از لحظه های این فیلم جزئیات بیشتری را با تکرار فراوان واژه ها تعریف کردند. این تاثیر در میان افرادی که به اختلال استرس پس آسیبی مبتلا هستند دیده می شود.
نتایج این مطالعه که توسط دانشمندان دانشگاه کوئین مارگارت در ادینبرگ انجام گرفته می تواند اطلاعات بیشتری درباره نحوه ابتلای افراد به این بیماری و واکنش مغز آنها در برابر بیماری را در اختیار محققان قرار دهد.
بر اساس گزارش تلگراف، فیلم سکوت بره ها به عنوان یکی از استرس زا ترین و ترسناک ترین فیلمهایی که تا کنون ساخته شده شناخته می شود و محققان با پخش هشت دقیقه از آن توانستند به تفاوتهای رفتاری چپ دستها و راست دستها در مقابله با ترس و استرس پی ببرند.... / تحلیل : عصر ایران
تبلیغات پیامکی
نويسنده: فروزان تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com